Luchttalent

Uit KHWiki NL
(Doorverwezen vanaf Air Flair)
Ik kan voor geen meter zien...
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animaties te uploaden.

Luchttalent (エアアーツ Ea Ātsu?, Air Flair) is een serie Genadeslag Commando's voor Ventus in Kingdom Hearts Birth by Sleep. De aanvallen kunnen vijanden verdoven.

Verschijning[bewerken]

Luchttalent 1[bewerken]

Luchttalent 1 is een Level 2 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van vier slagen met een kans van 25% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 2[bewerken]

Luchttalent 2 is een Level 3 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van zes slagen met een kans van 50% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 3[bewerken]

Luchttalent 3 is een Level 4 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van acht slagen met een kans van 50% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent 4[bewerken]

Luchttalent 4 is een Level 5 Genadeslag Commando dat bestaat uit een draai aanval van tien slagen met een kans van 100% op het verdoven van vijanden.

Luchttalent leren[bewerken]

Luchttalent 1[bewerken]

Ventus leert Luchttalent 1 als hij 2000 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Einde als Genadeslag Commando.

Luchttalent 2[bewerken]

Ventus leert Luchttalent 2 als hij 4000 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 1 als Genadeslag Commando.

Luchttalent 3[bewerken]

Ventus leert Luchttalent 3 als hij 4500 stappen loopt terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 2 als Genadeslag Commando.

Luchttalent 4[bewerken]

Zie Ook[bewerken]