Astrale Explosie

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts 358/2 Days

Astrale Explosie
(アストラルブラスト Asutoraru Burasuto)
Astral Blast

"Een wapen dat je langere grond en lucht combo's laat uivoeren."
Kracht Verdediging
+88 +1 +15 +0 +1
+0 +1 +10 +3 +8 +3
Vaardigheden
1: Keten Kracht
2: Combo-Sprong
3: Combo-Luchtschuif
Verkregen
Razernij Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Astrale Explosie+
(アストラルブラスト+ Asutoraru Burasuto+)
Astral Blast+

"Een verbeterde Astrale Explosie.
Laat je langere grond en lucht combo's uitvoeren."
Kracht Verdediging
+93 +1 +15 +0 +1
+0 +1 +10 +3 +9 +3
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Sprong
3: Combo-Luchtschuif
Verkregen
Razernij Kamer (Roxas/Xion)

De Astrale Explosie (アストラルブラスト Asutoraru Burasuto?, Astral Blast) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Astrale Explosie+ is een verbeterde versie van de Astrale Explosie.

Ontwerp[bewerken]

De Astrale Explosie heeft een zwart handvat met een zilveren pommel. De linkerhelft van de stootplaat is blauw met een klein, zilveren gedeelte aan de onderkant. De rechterhelft is zilver, buigt licht naar buiten en is niet verbonden aan de onderkant van het handvat. De schacht is blauw aan de linkerkant en geel aan de rechterkant. De bovenkant van het Sleutelzwaard is geel en vormt een grote haak die naar links buigt. De tanden bestaan uit drie gebogen punten die aan de haak vastzitten. De Sleutelhanger is een blauw en gele vijfpuntige ster met een klein, rond gat in het midden.

De Astrale Explosie en Diepzee Tij hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo bestaat uit een stoot, gevolgd door een diagonale opwaartse slag vanaf het rechterbeen, een verticale neerwaartse slag, een stoot met het gevest en eindigt met een diagonale opwaartse slag vanaf het linkerbeen. De combo kan verlengd worden door op Y te drukken, waarbij Roxas of Xion in de lucht springt en het Sleutelzwaard boven zijn/haar hoofd ronddraait. De lucht combo bestaat uit een horizontale slag naar links, een horizontale slag naar rechts, nog een horizontale slag naar links en rechts e eindigt met een draaiende slag. Je kan de combo ook eindigen na de eerste twee slagen, waarbij de combo eindigt met een diagonale slag vanaf de rechterschouder.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]