Aubade

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts 358/2 Days

Aubade
(オウバードロード Oubādo Rōdo)
Aubade

"Een wapen dat de persoonlijkheid van de gebruiker laat zien."
Kracht Verdediging
+80 +1 +20 +0 +1
+0 +1 +4 +5 +9 +5
Vaardigheden
1: Aanvaller
2: Grote Slag
Verkregen
Mysterieuze Kamer (Roxas/Xion)

De Aubade (オウバードロード Oubādo Rōdo?, Aubade) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days.

Ontwerp[bewerken]

De schacht van de Aubade is een Chokutō met een zwart handvat en gele pommel. De stootplaat van het Sleutelzwaard is opgesplitst in een bovenste en onderste helft. Beide zijn goud en hebben punten, hoewel de punten aan de bovenste helft groter zijn. De tanden van het Sleutelzwaard bestaan uit een gouden halve cirkel met een turquoise midden waar lange, gouden punten aan zitten. De tanden zitten aan de schacht vast met een Niemand symbool. De Sleutelhanger is een ruit met korte punten aan alle kanten. De bovenkant is goud en de onderkant turquoise en er zit een X-vormig gat in het midden. De gouden gedeeltes van het wapen verwijzen naar lichtflitsen en de turquoise gedeeltes naar groene flitsen.

Een "Aubade is het toezingen van een geliefde in de vroege morgen.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een diagonale opwaartse slag vanaf het rechterbeen, gevolgd door een horizontale slag naar rechts en eindigt met een draaiende slag aan de rechterkant. De combo kan verlengd worden met Y, waarbij Roxas of Xion in de lucht springt en een draaiende slag uitvoert. De lucht combo begint met dezelfde slag als de grond combo, gevolgd door een draaiende slag waarbij Roxas/Xion naar rechts leunt en eindigt met dezelfde slag maar dan naar links geleund.

De snelheid van de Aubade is veel sneller dan de andere Sleutelzwaarden van Roxas en Xion.

Galerij[bewerken]