Bewijs van een Winnaar

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts II Final Mix
Bewijs van een Winnaar
(ウイナーズプルーフ Uināzu Purūfu)
Winner's Proof
Bewijs van een Winnaar
Bewijs van een Winnaar
Bewijs van een Winnaar
Bewijs van een Winnaar
Kracht Magie
+5 +7
Vaardigheid
EXP Nul
Verkregen
Voltooi al de Paddestoel XIII mini-games.

Het Bewijs van een Winnaar (ウイナーズプルーフ Uināzu Purūfu?, Winner's Proof) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II Final Mix.

Sora krijgt het Bewijs van een Winnaar als hij de twaalf Paddestoel XIII mini-games voltooit en naar Stralende Tuin gaat om de dertiende te vinden.

Ontwerp[bewerken]

Het Bewijs van een Winnaar heeft precies dertien paddestoelen; drie als Sleutelhanger en één als teken, twee in het handvat, zes als de schacht en de laatste als tanden. Het romeinse getal XIII staat aan de basis van de schacht en staat voor de dertien taken die je moet volbrengen. De bovenkant van het Sleutelzwaard vormt een hart.

De naam "Bewijs van een Winnaar" komt van het feit dat je dertien taken moet voltooien om het Sleutelzwaard te krijgen.

Gameplay[bewerken]

Van al Sora's Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts II Final Mix heeft het Bewijs van een Winnaar de hoogste Magie bonus, wat het extreem handig maakt bij het gebruiken van een magie-gerichte vorm, zoals de Wijze Vorm. De vaardigheid EXP Nul zorgt ervoor dat je geen Ervaring meer krijgt, dus dit Sleutelzwaard is niet geschikt om te trainen. Wanneer het Sleutelzwaard een vijand raakt, verschijnen er afbeeldingen van bloemen en kleine sterren waarvan sommige de gezichten van de Paddestoel XIII hebben.