Boris (D-Link)

Uit KHWiki NL

Boris (Pete) is een Dimensie Link voor Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Hij is alleen beschikbaar in de Noord-Amerikaanse en Europese versies van Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix. Je krijgt de D-Link nadat de speler Captain Dark of Captain Justice tegenkomt op het Commando Bord. [1]

Gameplay[bewerken]

Het commando deck van Boris lijkt op zijn eigen persoonlijkheid. Zijn deck bestaat voornamelijk uit "listige" commando's zoals Taunt, Binding Strike en Confusion Strike. Deze commando's zorgen gemakkelijk voor verwarring bij de vijanden, wat het makkelijker maakt om aan te vallen.

Zijn eerste vaardigheid, Munny Plus, verdubbelt het aantal Munny dat vijanden laten vallen als ze verslagen zijn. Zijn tweede vaardigheid, Steal, maakt het mogelijk om tijdens het aanvallen voorwerpen te "stelen" van vijanden. Voor het verzamelen van Munny en voorwerpen is dit deck heel handig.

Levels[bewerken]

Level 0[bewerken]

Commando Deck

Genadeslag

Level 1[bewerken]

Vaardigheid

  • Munny Plus

Commando Deck

Genadeslag

  • Fruit Schot

Level 2[bewerken]

Vaardigheden

  • Munny Plus
  • Steal

Commando Deck

  • Taunt
  • Binding Strike
  • Confusion Strike
  • Confetti
  • Binding Strike
  • Confusion Strike
  • Aerial Slam

Genadeslag

Noten en Referenties[bewerken]

  1. De speler hoeft Captain Dark/Justice niet zelf op te roepen of zich laten volgen. Niet beschikbaar bij de Mirage Arena.