Diepzee Tij

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts 358/2 Days

Diepzee Tij
(タイドフロムアビス Taido Furomu Abisu)
Abyssal Tide

"Een wapen dat zeer goed presteert in de lucht. Uitstekend om vliegers aan te vallen."
Kracht Verdediging
+55 +1 +45 +0 +1
+0 +1 +4 +1 +4 +2
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Sprong
Verkregen
Klimmende Kamer (Roxas and Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Diepzee Tij+
(タイドフロムアビス+ Taido Furomu Abisu+)
Abyssal Tide+

"Een verbeterde Diepzee Tij.
Presteert zeer goed in de lucht.
Uitstekend om vliegen aan te vallen."
Kracht Verdediging
+60 +1 +40 +0 +1
+0 +1 +4 +1 +3 +2
Vaardigheden
1: Keten Kracht
2: Combo-Sprong
Verkregen
Klimmende Kamer+ (Roxas and Xion)

De Diepzee Tij (タイドフロムアビス Taido Furomu Abisu?, Abyssal Tide) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Diepzee Tij+ is een verbeterde versie van de Diepzee Tij.

Ontwerp[bewerken]

De Diepzee Tij heeft een zwart handvat met een zwarte pommel. De linkerhelft van de stootplaat is lichtblauw met een klein, zwarte gedeelte aan de onderkant. De rechterhelft is zwart, buigt licht naar buiten en is niet verbonden aan de onderkant van het handvat. De schacht is lichtblauw aan de linkerkant en blauw aan de rechterkant. De bovenkant van het Sleutelzwaard is blauw en vormt een grote haak die naar links buigt. De tanden bestaan uit drie gebogen punten die aan de haak vastzitten. De Sleutelhanger is een lichtblauw en blauwe vijfpuntige ster met een klein, rond gat in het midden.

De Diepzee Tij en Astrale Explosie hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een neerwaartse slag, gevolgd door een opwaartse slag vanaf rechts en een opwaartse slag vanaf links. Er zijn twee manieren om de combo af te sluiten. Als je op A drukt, springt Roxas of Xion en voert een neerwaartse slag uit. Als je op Y drukt, springt Roxas of Xion in de lucht en draait het Sleutelzwaard boven zijn/haar hoofd als een verticale cirkelzaag.

De lucht combo bestaat uit een horizontale slag naar links, gevolgd door een horizontale slag naar rechts, een schuine verticale slag en eindigt met dezelfde cirkelzaag aanval als de grond combo.

De lucht combo van de Diepzee Tij laat Roxas of Xion een grote afstand afleggen, waardoor ze op plaatsen kunnen komen die vroeg in het spel anders onbereikbaar zijn zonder Hoge Sprong of Lucht Schuif.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]