Donkerder Dan Donker

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts 358/2 Days

Donkerder Dan Donker
(ダーカーザンダーカー Dākā Zan Dākā)
Darker Than Dark

"Een wapen dat hoge Magie en combo bereik bezit."
Kracht Verdediging
+75 +1 +25 +8 +3
+37 +3 +4 +1 +10 +1
Vaardigheden
1: Magie Focus
2: Vitaliteit Barrièrr
3: Schade Controle
Verkregen
Gevaren Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Donkerder Dan Donker+
(ダーカーザンダーカー+ Dākā Zan Dākā+)
Darker Than Dark+

"Een verbeterde Donkerder dan Donker.
Bezit hoge Magie en combo bereik."
Kracht Verdediging
+100 +1 +15 +8 +3
+45 +3 +4 +1 +12 +1
Vaardigheden
1: Vuur Combo
2: Donder Combo
3: IJs Combo
Verkregen
Gevaren Kamer+ (Roxas/Xion)

De Donkerder Dan Donker (ダーカーザンダーカー Dākā Zan Dākā?, Darker Than Dark) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaard in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Donkerder Dan Donker+ is een verbeterde versie van de Donkerder Dan Donker.

Ontwerp[bewerken]

De Donkerder Dan Donker heeft een roze handvat en een rechthoekige, lila stootplaat met lange punten aan de hoeken. De schacht is donkerpaars, buigt naar binnen in het midden, heeft twee indigo diamanten en eindigt in een punt die lijkt op de punten uit het Niemand symbool. De lila tanden hebben de vorm van een pijlpunt. De Sleutelhanger is ruitvormig en lijkt op de tanden.

De Donkerder Dan Donker en de Vlucht van het Ware Licht hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo bestaat uit een verticale opwaartse slag vanaf het linkerbeen, gevolgd door diagonale draaiende slag naar voren en eindigt met een snelle horizontale slag naar links, een snelle horizontale slag naar rechts en een snelle verticale neerwaartse slag. De lucht combo bestaat uit een horizontale slag naar links, een horizontale slag naar rechts, nog een horizontale slag naar links en rechts e eindigt met een draaiende slag. Je kan de combo ook eindigen na de eerste twee slagen, waarbij de combo eindigt met een diagonale slag vanaf de rechterschouder.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]