Duistere Impuls

Uit KHWiki NL
Ik kan voor geen meter zien...
Dit artikel heeft een paar afbeeldingen nodig!
Misschien kun je helpen door een afbeelding van .gif animatie van Terra te uploaden.

Duistere Impuls (ダークインパルス Dāku Inparusu?, Dark Impulse) is een Duel Sleight van Riku in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en een Level 2 Commandostijl van Terra in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Het wordt geactiveerd door het gebruik van Zero Gravity-gerelateerde, Magneet-gerelateerde of Duistere commando's terwijl een Level 1 Commandostijl actief is.

Duistere Impuls in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories.

Verschijning[bewerken]

Kingdom Hearts Re:Chain of Memories[bewerken]

Duistere Impuls wordt geactiveerd door een duel te winnen waarin je drie kaarten moet breken als Riku in Duistere Modus is. Riku slaat vijanden in de lucht voor hij hard op de grond slaat, wat aan meerdere vijanden schade aanricht.

Wanneer Terra Duistere Impuls gebruikt, krijgt hij een donker aura om zich heen en een zwart licht is gericht op zijn linkerhand. Ook worden er slierten duisternis van zijn lichaam afgestoten. Terwijl Terra Duitsere Impuls gebruikt, worden zijn aanvallen sneller en richten Duister-schade aan. De standaard combo bestaat uit vier slagen, die hem van de grond kunnen tillen terwijl hij ze bestookt met een snelle en razende vlaag van Sleutelzwaard slagen en klauw aanvallen van de vrije hand en de combo sluiter eindigt met Terra die een grote hand van duisternis materialiseert om schade aan te richten aan vijanden. De genadeslag bestaat uit Terra die in de grond zinkt, op een vijand afgaat en daar snel onder gaat, en dan uit de grond springt, materialiseert de hand opnieuw recht omhoog in de lucht.

Duistere Impuls leren[bewerken]

  • Terra leert Duistere Impuls na het tweede bezoek aan de Woestenij.

Trivia[bewerken]

Tijdens het Baas Gevecht met Meester Eraqus wordt de Duistere Impuls Commandostijl automatisch geactiveerd, net als Riku die automatisch in Duistere Modus is tijdens zijn gevecht met Zexion in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories.

Zie Ook[bewerken]