Einde van de Aarde

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts Birth by Sleep
Ends of the Earth Keychain KHBBS.png
Ends of the Earth Keychain KHBBS.png
Einde van de Aarde
(ガイアベイン Gaia Bein)
Ends of the Earth
"Een gebalanceerd Sleutelzwaard dat een extra boost geeft aan al je statistieken."
Kracht Magie Lengte
+5 +3 Medium
Kritiek Percentage Schade
50% x1.35
Verkregen
Ontmoet Riku op de Eilanden van het Lot.

Einde van de Aarde (ガイアベイン Gaia Bein?, Ends of the Earth) is een Sleutelhanger voor Terra's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ook wordt dit Sleutelzwaard gebruikt door de Lingering Will.

Verhaal[bewerken]

Terra krijgt dit Sleutelzwaard als hij Riku heeft uitgekozen om het Sleutelzwaard te erven. Als Terra's lichaam overgenomen wordt door Meester Xehanort, wordt zijn pantser de Achtergebleven Wil en gebruikt de Einde van de Aarde.

Kingdom Hearts II Final Mix[bewerken]

In Kingdom Hearts II Final Mix komt Sora door een portaal op het Sleutelzwaard Kerkhof terecht. Daar valt de Achtergebleven Wil hem aan. Tijdens het gevecht gebruikt de Achtergebleven Wil de Einde van de Aarde.

Ontwerp[bewerken]

De Einde van de Aarde is een verbeterde versie van de Aardschudder en lijkt daardoor ook veel op de Aardschudder. Hij heeft wel een langere schacht en heeft tanden aan beide kanten van de schacht. De stootplaat is verlengt en lijkt een vleugel-achtige vorm te hebben. De Sleutelhanger is een rotsfragment dat lijkt op de Sleutelhanger van de Aardschudder.

In Kingdom Hearts II Final Mix is de schacht iets langer en zit er meer ruimte tussen de tanden.

Galerij[bewerken]