Explosie

Uit KHWiki NL
(Doorverwezen vanaf Explosion)
Sora gebruikt Explosie.

Explosie (エクスプロージョン Ekusupurōjon?, Explosion) is een vaardigheid voor Sora in Kingdom Hearts II en een Genadeslag Commando voor Terra, Ventus en Aqua in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

Verschijning[bewerken]

Kingdom Hearts II[bewerken]

Explosie is een vaardigheid die Sora voorziet van een combo sluiter. Sora heft zijn Sleutelzwaard op en stoot hem naar beneden, wat drie ballen licht oproept die rond hem heen cirkelen en in de vijand boren voor ze hen wegslaan.

Explosie is een Level 5 Genadeslag Commando dat gebruikt kan worden door Terra, Ventus en Aqua. De gebruiker laadt energie in zijn/haar Sleutelzwaard voor hij hem in de grond slaat, wat een grote golf van energie laat uitbreken met kleine ballen energie die eruit komen.

Aqua gebruikt Explosie.

Explosie leren[bewerken]

Kingdom Hearts II[bewerken]

Kingdom Hearts II Final Mix[bewerken]

  • Terra leert Explosie als hij 6,400 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Duistere Ster 1 als Genadeslag Commando.
  • Ventus leert Explosie als hij 6,400 CP verdient terwijl hij is uitgerust met Luchttalent 3 als Genadeslag Commando.
  • Aqua leert Explosie als ze 6,400 CP verdient terwijl ze is uitgerust met Magische Puls 3 als Genadeslag Commando.

Zie Ook[bewerken]