Feeënharp

Uit KHWiki NL
(Doorverwezen vanaf Fairy Harp)
Fairy Harp Keychain KH.png
Kingdom Hearts
Fairy Harp Keychain KH.png

Feeënharp
(フェアリーハープ Fearī Hāpu)
Fairy Harp
Feeënharp
"Verhoogt maximum MP met 1 en verbetert magie en summon kracht. Deelt soms krachtige kritieke slagen uit."
Kracht MP
+8 +1
Magieboost
Ja
Verkregen
Sluit het Sleutelgat van Nooitgedachtland.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Feeëharp
(フェアリーハープ Fearī Hāpu)
Fairy Harp

"Verkegen in Nooitgedachtland. Gemakkelijk te hanteren met een formidabele zwaai snelheid."
Slag Stoot
C+ C+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
C
Breuk Herstel Benodigde CP
B
Element
Fysiek
Verkregen
Nooitgedachtland

De Feeënharp (フェアリーハープ Fearī Hāpu?, Fairy Harp) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Peter Pan Sora de Feeënharp als hij het Sleutelgat van Nooitgedachtland sluit.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is de Feeënharp de Aanvalkaart van Nooitgedachtland.

Ontwerp[bewerken]

Het algemene kleurenpalet van de Feeënharp doet denken aan Peter Pans kleding. Het handvat is donkergroen en de basis van de stootplaat is lichtgroen. De rest van de stootplaat bestaat uit twee paar vleugels, een wit paar dat de zijkant van de stootplaat creëert en een lichtblauw paar boven hen. Deze vleugels lijken op die van Tinkelbel. De basis van de schacht is donkergroen en de schacht is lichtgroen en rond.

De bovenkant van het Sleutelzwaard en de tanden zijn goud en gemodelleerd naar Peter Pans Panfluit. De Sleutelhanger heeft zilveren schakels en het teken is de rode veer uit Peter Pans hoed.

Het eerste deel van de naam van het Sleutelzwaard kan komen van de feeënvleugels op de stootplaat van het Sleutelzwaard. Het laatste deel kan verwijzen naar de panfluit op de tanden, hoewel er geen verband is tussen een panfluit en een harp.

Zie ook[bewerken]