Glimp van Duisternis

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts 358/2 Days

Glimp van Duisternis
(ダークネスゲイザー Dākunesu Geizā)
Glimpse of Darkness

"Een wapen dat heel hoge Kracht bezit. Effectief tegen sterke vijanden."
Kracht Verdediging
+70 +2 +30 +2 +1
+0 +1 +4 +1 +6 +1
Vaardigheden
1: Verdediger
2: Aanvaller
Verkregen
Onbevreesde Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Glimp van Duisternis+
(ダークネスゲイザー+ Dākunesu Geizā+)
Glimpse of Darkness+

"Een verbeterde Glimp van Duisternis.
Bezit heel hoge Kracht.
Effectief tegen sterke vijanden."
Kracht Verdediging
+78 +2 +32 +2 +1
+0 +1 +0 +1 +6 +1
Vaardigheden
1: Verdediger
2: Aanvaller
Verkregen
Onbevreesde Kamer+ (Roxas/Xion)

De Glimp van Duisternis (ダークネスゲイザー Dākunesu Geizā?, Glimpse of Darkness) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Glimp van Duitsernis+ is een verbeterde versie van de Glimp van Duisternis.

Ontwerp[bewerken]

Het handvat van de Glimp van Duisternis is gebroken wit en heeft een zwarte pommel. De stootplaat is zwart met dunne, oranje randen, heeft rechthoekige punten en is niet verbonden aan de onderkant van het handvat. De schacht is vrij kort en gebroken wit van kleur. De bovenkant van het Sleutelzwaard is zwart met dunne, oranje randen, net als de tanden. De tanden zijn langer dan bij de meeste Sleutelzwaarden en reikt tot halverwege de schacht. De buitenrand van de tanden heeft rechthoekige punten van verschillende groottes en er zit een klein, zwart uitsteeksel aan de andere kant van het wapen. De bovenkant van de Glimp van Duisternis lijkt erg op het Hemelsplijter Bijlzwaard van Lexaeus. De Sleutelhanger is een zwart tandwiel met oranje binnenrand en heeft korte, rechthoekige punten.

De Glimp van Duisternis en Stille Klaagzang hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een horizontale slag naar rechts, gevolgd door een neerwaartse slag en eindigt met een draaiende slag vanaf de rechterkant. De draai kan twee keer uitgevoerd worden door nog een keer op A te drukken. De lucht combo bestaat uit een neerwaartse slag en een draaiende slag vanaf de linkerkant.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]