Jonge Xehanorts Sleutelzwaard

Uit KHWiki NL
Young Xehanort's Keyblade (Art) KH3D.png

Jonge Xehanorts Sleutelzwaard (青年ゼアノートのキーブレード Seinen Zeanōto no Kīburēdo?, Young Xehanort's Keyblade) is een Sleutelhanger voor Meester Xehanorts Sleutelzwaard in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

Verhaal[bewerken]

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance[bewerken]

Nadat Mickey de Stopza spreuk uitspreekt om Riku te helpen Sora te bevrijden van Xehanorts Organisatie XIII, neemt Meester Xehanorts ziel het lichaam van Jonge Xehanort over en geeft hem de vaardigheid om het Sleutelzwaard te gebruiken. Riku verslaat hem echter en het Sleutelzwaard wordt daarna niet meer gezien.

Ontwerp[bewerken]

Jonge Xehanorts Sleutelzwaard is een fusie van Meester Xehanorts Sleutelzwaard en Geen Naam.

Jonge Xehanorts Sleutelzwaard lijkt op Geen Naam doordat het verschillende tinten blauw gekleurd is en het versierd is met puntoge vormen. De bovenkant lijkt op een stopwatch en de tanden zijn ruitvormige punten. De Sleutelhanger is een zandloper en de schacht lijkt op de Etherische Zwaard-achtige van Jonge Xehanort.

Het Sleutelzwaard heeft ook elementen van Meester Xehanorts Sleutelzwaard, zoals de demonen vleugels aan de basis van de schacht, het gehoornde demonenhoofd aan de bovenkant en het blauwe oog bovenaan het handvat.

Zie Ook[bewerken]