Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix Logo KHBBSFM.png
キングダム ハーツ バース バイ スリープ ファイナル ミックス
Kingudamu Hātsu Bāsu Bai Surīpu Fainaru Mikkusu
Ontwikkelaar(s) Square Enix
Uitgever(s) Japan Square Enix
Release datum/data Japan 20 Januari 2011
Genre Actie-RPG
Game modes Eén speler, multiplayer
Beoordelingen CERO: A
Platform(s) Playstation Portable

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix is een heruitgave van Kingdom Hearts Birth by Sleep voor de Playstation Portable. De meeste plot- en gameplay-elementen zijn hetzelfde en het spel bevat ook de extra toepassingen in de Noord Amerikaanse en PAL versies van het spel. Net als zijn voorgangers, Kingdom Hearts Final Mix en Kingdom Hearts II Final Mix, combineert Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix Engelse stemmen met Japanse tekst en controles.

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix werd officieel bevestigd op 14 September 2010, een week na de Noord Amerikaanse release datum van Kingdom Hearts Birth by Sleep. Het spel werd uitgegeven op 20 Januari 2011.

Nieuwe toepassingen[bewerken]

Een aantal nieuwe veranderingen en toepassingen zijn toegevoegd aan de Japanse versie van Kingdom Hearts Birth by Sleep. Veel van deze veranderingen waren geïntroduceerd in de Westerse versies van Kingdom Hearts Birth by Sleep, maar een aantal zijn uniek voor deze versie.

Hoewel het geen deel uitmaakt van Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix heeft het spel een code om een alternatief kostuum voor Cloud te krijgen in Dissidia 012 Final Fantasy, dat gebaseerd is op zijn Kingdom Hearts uiterlijk.

Noten en Referenties[bewerken]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Aanwezig in de Westerse versies.

Externe links[bewerken]