Maansverduistering

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts 358/2 Days

Maansverduistering
(ルナエクリプス Runa Ekuripusu)
Lunar Eclipse

"Een veelzijdig wapen dat zowel Kracht als Magie erg versterkt."
Kracht Verdediging
+100 +3 +15 +5 +1
+31 +3 +0 +1 +14 +1
Vaardigheden
1: Aanvaller
2: Grote Slag
3: Schade Controle
Verkregen
Omega Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Maansverduistering+
(ルナエクリプス+ Runa Ekuripusu+)
Lunar Eclipse+

"Een verbeterde Maansverduistering.
Veelzijdig door zowel Kracht als Magie erg te versterken."
Kracht Verdediging
+110 +3 +15 +5 +1
+34 +3 +10 +1 +15 +1
Vaardigheden
1: Magie Focus
2: Stenen Muur
3: Vitaliteit Barrière
Verkregen
Omega Kamer+ (Roxas/Xion)

De Maansverduistering (ルナエクリプス Runa Ekuripusu?, Lunar Eclipse) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Maansverduistering+ is een verbeterde versie van de Maansverduistering.

Ontwerp[bewerken]

De Maansverduistering heeft een zwart handvat en een rechthoekige, paarse stootplaat die lichtgeel wordt aan de onderkant met zwarte randen. De stootplaat heeft twee kleine, rechthoekige punten aan elke bovenhoek. De onderkant van de stootplaat is helemaal wit en heeft geen zwarte rand. De schacht van het Sleutelzwaard is zilver met zwarte rand. De bovenkant is plat en de tanden bestaan uit drie korte punten. Er zit een zwarte diamant aan de basis van de schacht en een dunne, zwarte lijn loopt over de schacht. De Sleutelhanger is een paarse halve cirkel met een witte punt in het midden. De Maansverduistering lijkt op Terra's Aardschudder.

De Maansverduistering en Totale Eclips hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een horizontale slag naar rechts, gevolgd door een sprong en draaiende slag vanaf de rechterkant en eindigt met een stoot. Als je op Y drukt, wordt de stoot vervangen met een draaiende slag vanaf het linkerbeen. De lucht combo bestaat uit een verticale, neerwaartse slag, gevolgd door een voorwaartse stoot, een draaiende slag aan de rechterkant en eindigt met dezelfde slag aan de linkerkant.

Zie Ook[bewerken]