Monochroom

Uit KHWiki NL
(Doorverwezen vanaf Monochrome)
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Monochroom
(モノクローム Monokurōmu)
Monochrome

"Een speciale Aanvalkaart die door fysieke verdedigingen heen kan breken. Heeft tijd nodig om te herstellen van kaart breuken."
Slag Stoot
D+ B
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
B+
Breuk Herstel Benodigde CP
C B
Element
Neutraal
Verkregen
2e Olympus Colosseum Beloning
Monochrome Keychain KHII.png
Kingdom Hearts II
Monochrome Keychain KHII.png

Monochroom
(モノクローム Monokurōmu)
Monochrome
Monochroom
Monochroom
Monochroom
Monochroom

"Verhoogt het effect van herstel voorwerpen die gebruikt worden op het veld."
Kracht Magie
+3 +2
Vaardigheid
Voorwerp Boost
Verkregen
Voltooi Tijdloze Rivier.

De Monochroom (モノクローム Monokurōmu?, Monochrome) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Monochroom gevonden worden in de Kamer van Beloningen in Olympus Colosseum, als er een compleet Reverse/Rebirth save bestand is.

In Kingdom Hearts II krijgt Sora de Monochroom na het sluiten van de deur die Boris gebruikte om naar Tijdloze River te komen.

Ontwerp[bewerken]

De stootplaat van de Monochroom is een reddingsboei en de schacht is een schoorsteen van een stoomboot. De Sleutelhanger is een roer, mogelijk dat van "Steamboat Willie". De tanden lijken ook op de stoomfluiten van "Steamboat Willie". Anders dan dat, lijkt de Monochroom op de zender van de Graham Bell telefoon.

Het woord 'monochroom' is een ander woord voor één kleur en wordt vaak gebruikt om dingen die in zwart-wit zijn te beschrijven, zoals de wereld van Tijdloze Rivier.

Zie Ook[bewerken]