Ongebonden

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts 3D:
Dream Drop Distance

Ongebonden
(オーバードライブ Ōbādoraibu)
Unbound
Ongebonden

"Sleutelzwaard perfectie. Het geeft een boost aan alle statistieken en maakt het makkelijk om kritieke klappen uit te delen en Realitieit Verbuigingen te activeren."
Kracht Magie Lengte
18 14 113
Kans Kritiek Verbuiging
30% 20%
Verkregen
Voltooi alle geheime Portalen.

De Ongebonden (オーバードライブ Ōbādoraibu?, Unbound) is een Sleutelhanger voor Sora en Riku's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sora en Riku krijgen de Ongebonden na het voltooien van alle geheime portalen, die na het voltooien van het verhaal verschijnen.

Ontwerp[bewerken]

De stootplaat is paarsrood en lijkt op het Realiteit Verbuiging vizier en aan de bovenkant staat een kroon. De tanden zijn limoengroen met een beetje paarsrood en lijkt op de Drop balk, met een hart in de cirkel. Zowel de stootplaat als de tanden stralen een zacht pulserend licht uit. De schacht is zwart met roodpaarse en blauwe accenten. De Sleutelhanger is een kroon.

Gameplay[bewerken]

De Ongebonden heeft de hoogste Kracht van alle Sleutelzwaarden en heeft ook de meeste kans op een kritieke klap of een Realiteit Verbuiging. Qua magie is hij echter ondergeschikt aan de Ultieme Wapen, Einde van Pijn en Duikvleugel.