Pompoenhoofd

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts

Pompoenhoofd
(パンプキンヘッド Panpukinheddo)
Pumpkinhead
Pompoenhoofd
"Heeft een lang bereik en het vermogen om een reeks kritieke klappen uit te delen."
Kracht MP
+7 +0
Magieboost
Nee
Verkregen
Sluit het Sleutelgat van Halloween Stad.
Kingdom Hearts: Chain of Memories
Pompoenhoofd
(パンプキンヘッド Panpukinheddo)
Pumpkinhead

"Verkregen in Halloween Town. Gemakkelijk te hanteren met een snel herstel na kaart breuken."
Slag Stoot
C C+
Combo Sluiter Zwaaisnelheid
D+ B
Breuk Herstel Benodigde CP
A A
Element
Fysiek
Verkregen
Halloween Stad

De Pompoenhoofd (パンプキンヘッド Panpukinheddo?, Pumpkinhead) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts geeft Jack Skellington Sora het Pompoenhoofd nadat hij het Sleutelgat van Halloween Stad sluit.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is het Pompoenhoofd de Aanvalkaart van Halloween Stad.

Ontwerp[bewerken]

Het Pompoenhoofd is bijna helemaal zwart en grijs van kleur. Het heeft een simpel handvat, een kopie van Jack Skellington's hoofd dat het gevest siert en een gekartelde stootplaat met dunne, witte nerven dat ontworpen is als Jack's vlinderdas. De schacht is dun en lang en de tanden lijken op een vleermuis die aan de schacht hangt. Het Sleutelhanger teken is een jack o' lantern.

De naam "Pompoenhoofd" verwijst naar Jack's positie in Halloween Stad: de "Pompoen Koning". Zowel Jack's hoofd als een jack o' lantern zijn deel van het Sleutelzwaard.

Galerij[bewerken]

Andere Verschijningen[bewerken]

Het Pompoenhoofd is het Sleutelzwaard verpakt met de Series 3 Play Arts Figures Halloween Stad Sora.

Zie ook[bewerken]