Regenval

Uit KHWiki NL
(Doorverwezen vanaf Rainfell)
Kingdom Hearts Birth by Sleep
Regenval
(レインフォール Reinfōru)
Rainfell
"Het Sleutelzwaard waar je mee begon. Wat het mist in bereik, maakt het goed met een gebalanceerde boost in Kracht en Magie."
Kracht Magie Lengte
+2 +2 Kort
Kritiek Percentage Schade
25% x1.2
Verkregen
Aqua's standaard Sleutelzwaard.

De Regenval (レインフォール Reinfōru?, Rainfell) is de standaard vorm van Aqua's Sleutelzwaard die verschijnt in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Zoals veel Sleutelzwaarden in de serie is het een Sleutelzwaard uit het Rijk van Licht. Aqua gebruikt deze Sleutelhanger om haar Sleutelzwaard Glijder te vormen.

Ontwerp[bewerken]

De schacht van de Regenval is dun en heeft voornamelijk een duffe metallic blauwe kleur. Er zit een traanvormig gat in de basis en aan de bovenkant van de schacht. De bovenkant van het Sleutelzwaard is ruitvormig, hoewel de linkerhoek afwezig is en er een kleine witte ruit aan de binnenkant van de rechterhoek zit. De tanden worden gevormd door vier blauwe stekels die aan de ruit vastzitten. Het handvat is glad en zwart. De stootplaat is hoekig, voornamelijk wit en is niet volledig aangesloten op het Sleutelzwaard. De schakels en het teken van de Sleutelhanger zijn waterdruppels.

Galerij[bewerken]