Sterrenzoeker

Uit KHWiki NL
Ik vertrouw erop dat je weet wat je moet doen. Wat kun je erdoor kwijtraken...?
Dit artikel heeft meer informatie nodig!
Help het verbeteren door toe te voegen wat je weet, of kijk naar het verzoek hieronder voor specifieke details.
Dit artikel mist: Kingdom Hearts coded informatie
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Sterrenzoeker
(スターシーカー Sutā Shīkā)
Star Seeker

"Een Aanvalkaart met een krachtig combo einde en de kortste herstel tijd van kaartbreuken."
Slag Stoot
C D+
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
B+
Breuk Herstel Benodigde CP
A
Element
Fysiek
Verkregen
2e Kasteel Vergetelheid Beloning
Kingdom Hearts II

Sterrenzoeker
(スターシーカー Sutā Shīkā)
Star Seeker
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker
Sterrenzoeker

"De maximum combo neemt met 1 toe in de lucht."
Kracht Magie
+3 +1
Vaardigheid
Lucht Combo Plus
Verkregen
Praat met Flora, Fauna, en Mooiweertje in de Mysterious Tower.
Kingdom Hearts 358/2 Days

Sterrenzoeker
(スターシーカー Sutā Shīkā)
Star Seeker

"Een wapen dat het makkelijker maakt om op vijanden te blijven richten tijdens luchtcombo's."
Kracht Verdediging
+115 +5 +15 +0 +5
+30 +5 +10 +5 +18 +5
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Sprong
3: Combo-Luchtschuif
Verkregen
Pandora's Kamer (Mickey)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Sterrenzoeker+
(スターシーカー+ Sutā Shīkā+)
Star Seeker+

"Een verbeterde Sterrenzoeker.
Maakt het veel makkelijker om op vijanden te blijven richten tijdens luchtcombo's."
Kracht Verdediging
+125 +1 +15 +0 +1
+35 +1 +10 +1 +20 +1
Vaardigheden
1: Combo Boost
2: Combo-Sprong
3: Combo-Luchtschuif
Verkregen
Pandora's Kamer+ (Mickey)

De Sterrenzoeker (スターシーカー Sutā Shīkā?, Star Seeker) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II. Mickey gebruikt de Sterrenzoeker in Kingdom Hearts 358/2 Days, Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts coded. In Kingdom Hearts 358/2 Days kan de Sterrenzoeker verbeterd worden tot de Sterrenzoeker+.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Sterrenzoeker gevonden worden in de Kamer van Beloningen op de 13e verdiepeing na het voltooien van Reverse/Rebirth.

In Kingdom Hearts II geven Flora, Fauna en Mooiweertje Sora de Sterrenzoeker, samen met zijn nieuwe kleren, als het Sleutelzwaard voor zijn nieuwe Moedige Vorm. De Sterrenzoeker is in eerste instantie niet beschikbaar voor Sora om te gebruiken in zijn standaard vorm, omdat het is uitgerust in het wapen vak voor zijn Moedige Vorm. Omdat er altijd een Sleutelzwaard in dat vak moet zijn, kan de Sterrenzoeker niet uitgewisseld worden totdat Sora zijn derde Sleutelzwaard krijgt.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep gebruikt Koning Mickey dit Sleutelzwaard terwijl hij Yen Sids leerling is. Koning Mickey gebruikt dit Sleutelzwaard ook in Kingdom Hearts coded en kan ermee uitgerust worden in Missie Modus in Kingdom Hearts 358/2 Days.

Ontwerp[bewerken]

Koning Mickey gebruikt de Sterrenzoeker in Kingdom Hearts coded.

De stootplaat lijkt te bestaan uit twee vallende sterren. De schacht is blauw en versierd met sterren. De tanden zijn een halve maan en een ster. De Sleutelhanger is een halve maan. De naam van het Sleutelzwaard verwijst naar Mickey en Sora's reizen naar verschillende werelden, die worden gezien als sterren. Het maakt ook een verwijzing naar de werelden in het universum van Kingdom Hearts, omdat sterren verwijzen naar de werelden.

De Sterrenzoeker is deel van een groep wapens die geassocieerd worden met de Mysterieuze Toren, samen met de bijbehorende staf en schild. Deze wapens zijn versierd met halve manen en sterren en zijn de tweede set wapens beschikbaar voor het team.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een horizontale slag naar links, gevolgd door een horizontale slag naar rechts, een draaiende slag, en eindigt met een grote sprong naar links met een rennende slag terug naar rechts.

De luchtcombo bestaat uit een horizontale slag naar rechts eindigend met een verticale slag naar boven, gevolgd door een opwaartse slag die leidt naar een draai van 360° met het Sleutelzwaard boven Mickey's hoofd en eindigt met een serie van drie stoten terwijl je daalt.

Trivia[bewerken]

In Kingdom Hearts Birth by Sleep houdt Mickey de Sterrenzoeker omgekeerd vast en gebruikt de andere kant van het Sleutelzwaard als tanden.

Zie Ook[bewerken]