Stille Klaagzang

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts 358/2 Days

Stille Klaagzang
(サイレントダージュ Sairento Dāju)
Silent Dirge

"Een veelzijdig wapen dat zowel Kracht als Magie versterkt."
Kracht Verdediging
+64 +3 +36 +4 +1
+23 +3 +8 +1 +9 +1
Vaardigheden
1: Verdediger
2: Combo-Blokkade
3: Stenen Muur
Verkregen
Crisis Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Stille Klaagzang+
(サイレントダージュ+ Sairento Dāju+)
Silent Dirge+

"Een verbeterde Stille Klaagzang.
Veelzijdig door zowel Kracht als Magie te versterken."
Kracht Verdediging
+70 +3 +30 +4 +1
+28 +3 +0 +1 +10 +1
Vaardigheden
1: Aanvaller
2: Combo-Blokkade
3: Stenen Muur
Verkregen
Crisis Kamer+ (Roxas/Xion)

De Stille Klaagzang (サイレントダージュ Sairento Dāju?, Silent Dirge) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Stille Klaagzang+ is een verbeterde versie van de Stille Klaagzang.

Ontwerp[bewerken]

Het handvat van de Stille Klaagzang is zwart en heeft een lichtgrijze pommel. De stootplaat heeft dunne, zwarte randen, heeft rechthoekige punten en is niet verbonden aan de onderkant van het handvat. Het is voornamelijk paars, maar wordt lichtgeel aan de onderkant. De schacht is vrij kort en lichtgrijs van kleur. De bovenkant van het Sleutelzwaard is voornamelijk paars dat lichtgeel wordt aan de onderkant met dunne, zwarte randen. De tanden zijn zwarte en langer dan bij de meeste Sleutelzwaarden, ze reiken tot halverwege de schacht. De buitenrand van de tanden heeft rechthoekige punten van verschillende groottes en er zit een klein, zwart uitsteeksel aan de andere kant van het wapen. De bovenkant van de Glimp van Duisternis lijkt erg op het Hemelsplijter Bijlzwaard van Lexaeus. De Sleutelhanger is een paars tandwiel met zwarte binnenrand en heeft korte, rechthoekige punten.

De Stille Klaagzang en Glimp van Duisternis hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een horizontale slag naar rechts, gevolgd door een sprong met een draaiende slag aan de rechterkant. Als je op A drukt, eindigt de combo met een stoot. Als je op Y drukt, spring je achteruit en voer je een draaiende slag uit vanaf het linkerbeen. De lucht combo begint met een verticale, neerwaartse slag, gevolgd door een draaiende slag aan de rechterkant en eindigt met dezelfde slag aan de linkerkant.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]