Teken van Onschuld

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts 358/2 Days

Teken van Onschuld
(イノセントサイン Inosento Sain)
Sign of Innocence

"Een wapen dat je Magie versterkt om het veel meer kracht te geven."
Kracht Verdediging
+60 +1 +40 +0 +1
+18 +2 +4 +1 +4 +1
Vaardigheden
1: Donder Combo
2: Magie Focus
Verkregen
Chrono Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Teken van Onschuld+
(イノセントサイン+ Inosento Sain+)
Sign of Innocence+

"Een verbeterde Teken van Onschuld.
Versterkt je Magie om het veel meer kracht te geven."
Kracht Verdediging
+62 +1 +38 +0 +1
+25 +2 +4 +1 +6 +1
Vaardigheden
1: IJs Combo
2: Magie Focus
Verkregen
Chrono Kamer (Roxas/Xion)

De Teken van Onschuld (イノセントサイン Inosento Sain?, Sign of Innocence) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Teken van Onschuld+ is een verbeterde versie van de Teken van Onschuld.

Ontwerp[bewerken]

Het handvat van de Teken van Onschuld is wit en de stootplaat is rond en donker indigo. Aan de bovenkant van de stootplaat zitten drie magenta diamanten; één aan de basis van de schacht en de andere twee aan beide kanten van de eerste. De schacht is vrij kort en donker indigo. De bovenkant en tanden worden gevormd door een donker indigo kruis met een magenta diamant in drie van de punten, waardoor de punt die geen deel uitmaakt van de tanden onbedekt is. Een witte ring verbindt alle vier de punten van het kruis. De Sleutelhanger is driehoekig en lijkt op de tanden van het Sleutelzwaard, doordat het donker indigo is met drie magenta driehoeken en een driehoekig gat.

Gameplay[bewerken]

De grond combo bestaat uit een opwaartse slag van het rechterbeen tot de linkerschouder, gevolgd door dezelfde slag, maar dan van links en eindigt met een sprong in de lucht en een draaiende slag. De lucht combo bestaat uit een draaiende slag aan de linkerkant en eindigt met een draaiende slag aan de rechterkant.

Galerij[bewerken]