Twee Worden Eén

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts II Final Mix
Twee Worden Eén
(めぐりあう二人 Meguriau Futari)
Two Become One
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Twee Worden Eén
Kracht Magie
+5 +4
Vaardigheid
Licht & Duisternis
Verkregen
Versla Roxas in De Wereld Die Nooit Was.
Kingdom Hearts 358/2 Days

Twee Worden Eén
(めぐりあう二人 Meguriau Futari)
Two Become One

"Een wapen transformatie door nog een Vaardigheid Eenheid te installeren bij de Eedhouder."
Kracht Verdediging
+110 +4 +15 +0 +4
+30 +4 +10 +4 +24 +4
Vaardigheden
1: Verdediger
2: Schade Controle
Verkregen
Niemand Kamer + 2 Vaardigheid Eenheden (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Twee Worden Eén
(めぐりあう二人 Meguriau Futari)
Two Become One

""
Slag Stoot
B+ B+
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
B+
Breuk Herstel Benodigde CP
B B
Element
Fysiek
Verkregen
2e Eilanden van het Lot Beloning[1]

De Twee Worden Eén (めぐりあう二人 Meguriau Futari?, Two Become One) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II Final Mix en Kingdom Hearts Re:Chain of Memories[KHHD] en voor Roxas en Xions Sleutelzwaarden in Kingdom Hearts 358/2 Days.

De Twee Worden Eén vertegenwoordigt Roxas door hoe hij gekregen wordt, het ontwerp en de vaardigheid, Licht & Duisternis, wat het activeren van elke Drijf Vorm Sora Anti Vorm of Ultieme Vorm laat worden.

Ontwerp[bewerken]

De Twee Worden Eén is een meer zwaardachtig Sleutelzwaard met een gebogen, getande schacht die lijkt op de Weg naar de Dageraad of Zieleneter, met een scherpe rand. Het kleurenschema is een combinatie van de Eedhouder en Vergetelheid Sleutelzwaarden en het handvat heeft hetzelfde dambordpatroon als Roxas' polsbandje. Het ontwerp heeft ook verwijzingen naar Niemanden; de gebruikelijke Niemand doorns vormen de tanden en maken deel uit van de stootplaat. De ketting van de Sleutelhanger bestaat uit schakels die eruitzien als Niemand tekens en een Niemand teken siert de stootplaat. Het Sleutelhanger teken is de Niemand doorn ketting van Roxas.

Gameplay[bewerken]

In Kingdom Hearts 358/2 Days begint de grondcombo van dit Sleutelzwaard met een voorwaartse stoot, gevolgd door een diagonale, verticale slag van de rechterkant en volgt met een bliksemsnelle reeks aanvallen; een horizontale slag links, dezelfde slag recht een verticale, neerwaartse slag en eindigt met een sprong terug en een diagonale draaiende slag. Je kan de combo veranderen na de eerste opwaartse slag door op de Y te drukken, waarna Roxas in de lucht springt en een draaiende slag uitvoert. De luchtcombo is een voorwaartse raas en twee neerwaartse draaiende slagen van beide kanten. Deze combo's zijn hetzelfde als wanneer Roxas de Eedhouder gebruikt tegen Riku.

Noten en Referenties[bewerken]

  1. Dit is alleen beschikbaar na het kijken van alle filmpjes van Kingdom Hearts 358/2 Days

Zie Ook[bewerken]