Vlucht van het Ware Licht

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts 358/2 Days

Vlucht van het Ware Licht
(トゥルーライトソアー Turū Raito Soā)
True Light's Flight

"Een wapen dat je aanvallen een wijd bereik geven en veel schade laten toebrengen."
Kracht Verdediging
+55 +1 +45 +4 +2
+0 +1 +2 +1 +3 +1
Vaardigheden
1: Offensieve Blokkade
2: Verdediger
Verkregen
Wilde Kamer (Roxas/Xion)
Kingdom Hearts 358/2 Days

Vlucht van het Ware Licht+
(トゥルーライトソアー+ Turū Raito Soā+)
True Light's Flight+

"Een verbeterde Vlucht van het Ware Licht.
Geeft je aanvallen een wijd bereik en laat veel schade toebrengen."
Kracht Verdediging
+65 +1 +35 +4 +2
+0 +1 +2 +1 +4 +1
Vaardigheden
1: Offensieve Blokkade
2: Verdediger
Verkregen
Wilde Kamer+ (Roxas/Xion)

De Vlucht van het Ware Licht (トゥルーライトソアー Turū Raito Soā?, True Light's Flight) is een Sleutelhanger voor Roxas en Xions Sleutelzwaard in Kingdom Hearts 358/2 Days. De Vlucht van het Ware Licht+ is een verbeterde versie van de Vlucht van het Ware Licht.

Ontwerp[bewerken]

De Vlucht van het Ware Licht heeft een groen handvat en een rechthoekige, zwarte stootplaat met lange punten aan de hoeken. De schacht is zilver, buigt naar binnen in het midden en eindigt in een punt die lijkt op de punten uit het Niemand symbool. De zilveren tanden hebben de vorm van een pijlpunt. De Sleutelhanger is ruitvormig en lijkt op de tanden.

De Vlucht van het Ware Licht en de Donkerder Dan Donker hebben hetzelfde ontwerp.

Gameplay[bewerken]

De grond combo begint met een horizontale slag naar rechts, gevolgd door een opwaartse slag en eindigt met een razendsnelle serie aanvallen: een horizontale slag naar links, dezelfde slag naar rechts, een opwaartse slag en een neerwaartse slag. De lucht combo bestaat uit een opwaartse slag, een slag naar links, een slag naar rechts en eindigt met een draaiende slag.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]