Volg de Wind

Uit KHWiki NL
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Volg de Wind
(フォローザウィンド Forō za Windo)
Follow the Wind

"Een evenwichtig wapen met een krachtige stoot en een korte herstel tijd van kaart breuken."
Slag Stoot
C+ A
Combo Sluiter Zwaai Snelheid
D
Breuk Herstel Benodigde CP
A B
Element
Fysiek
Verkregen
2e Nooitgedachtland Beloning
Follow the Wind Keychain KHII.png
Kingdom Hearts II
Follow the Wind Keychain KHII.png

Volg de Wind
(フォローザウィンド Forō za Windo)
Follow the Wind
Volg de Wind
Volg de Wind
Volg de Wind
Volg de Wind

"Trekt nabijgelegen prijzen naar zich toe."
Kracht Magie
+3 +1
Vaardigheid
Schattenmagneet
Verkregen
Versla Kapitein Barbossa in Port Royal.

De Volg de Wind (フォローザウィンド Forō za Windo?, Follow the Wind) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II. De Volg de Wind is ook een van de Sleutelzwaarden op het Sleutelzwaard Kerkhof.

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories kan de Volg de Wind gevonden worden in de Kamer van Beloningen van Nooitgedachtland als er een voltooid Reverse/Rebirth save bestand is.

In Kingdom Hearts II krijgt Sora de Volg de Wind na het verslaan van Kapitein Barbossa in Port Royal.

Ontwerp[bewerken]

De tanden van het Sleutelzwaard zijn gevormd als een anker. De stootplaat lijkt op een roer. Er is een vervloekt Asteeks Medaillon op het handvat en een andere als Sleutelhanger teken.

Gameplay[bewerken]

Omdat de Volg de Wind Schattenmagneet als vaardigheid heeft, is dit Sleutelzwaard handig voor het trainen van Meesterlijke Vorm, helemaal als het gecombineerd word met extra Schattenmagneten of Jackpots (zoals het Wensenlamp Sleutelzwaard).

Andere Verschijningen[bewerken]

Volg de Wind is het Sleutelzwaard verpakt met het Series 1 Play Arts Figures Wijze Vorm figuur.

Galerij[bewerken]

Zie Ook[bewerken]