Zoete Herinneringen

Uit KHWiki NL
Jump to navigation Jump to search
Kingdom Hearts II

Zoete Herinneringen
(スウィートメモリー Suwīto Memorī)
Sweet Memories
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen
Zoete Herinneringen

"Hoewel het de aanvalskracht niet verhoogt, verhoogt het de val-ratio van voorwerpen."
Kracht Magie
+0 0[KHII]
+4[KHIIFM]
Vaardigheid
Geluksslag[KHII]
Drijf Omzetter[KHIIFM]
Verkregen
Voltooi de Griezelige Grot.

De Zoete Herinneringen (スウィートメモリー Suwīto Memorī?, Sweet Memories) is een Sleutelhanger voor Sora's Sleutelzwaard in Kingdom Hearts II.

Sora krijgt de Zoete Herinneringen na het voltooien van de Griezelige Grot in het Honderd Bunderbos.

Ontwerp[bewerken]

De Zoete Herinneringen is ontworpen rond de elementen van het Honderd Bunderbos. De stootplaat is een honingpot bedekt met honing en de schacht is een boomstam. De tanden bestaan uit een tak met een bijenkorf, dankzij Poeh's liefde voor honing. De Sleutelhanger is een honingbij.

Het eerste deel van de naam Zoete Herinneringen komt door het gebruik van honing in het ontwerp. Het tweede deel verwijst naar Poeh die zijn herinneringen van Sora terugkrijgt.

Gameplay[bewerken]

Dit Sleutelzwaard is de zwakste in het spel; het verhoogt Sora's aanval en magie kracht niet. Zijn nut ligt bij de vaardigheid, Geluksslag, wat de val-frequentie van voorwerpen verhoogt. Dit maakt de Zoete Herinneringen deel van de Geluksslag combo, wat de kansen van het verkrijgen van voorwerpen maximaliseert.

Omdat het een van de zwakste Sleutelzwaarden is, kan de Zoete Herinneringen effectief worden gebruikt met Moedige Vorm, omdat Sora deze vorm traint door het aantal slagen. Koppel het aan de Eedhouder om het effect te verlengen.

In Kingdom Hearts II Final Mix zijn de statistieken van de Zoete Herinneringen verandert; het heeft +4 magie kracht, maar geen fysieke kracht. Zijn vaardigheid is ook verandert in Drijf Omzetter, wat de meeste Munny bollen in Drijf Bollen omzet. Dit maakt het handig om Meesterlijke Vorm te trainen.

Zie Ook[bewerken]